Good website about travel: mekong delta travel. We sell tours: + mekong delta tour 1 day + mekong delta travel 1 day tour + mekong delta river tour + Destination: Cai Rang Floating market; Noodle factory; Small canals; Orchard garden can ho centa park hay centa park tan binh tại quận tân bình giá rất tốt. de capella, dự áncăn hộ de capella quận 2 giá căn hộ de capella bang gia de capella căn hộ the ascent + tour phú yên khuyến mãi , du lịch phú yên bán lại căn hộ icon 56 bán lại căn hộ tropic garden bán lại căn hộ sunrise city north towers bán lại căn hộ sunrise city

TRANG CHỦ TIN TỨC & SỰ KIỆN QUAN HỆ CỔ ĐÔNG TUYỂN DỤNG LIÊN HỆ
Bản đồ DIC Đồng Tiến  
Tin tức cập nhập   DID: Nghị quyết HĐQT thông qua giao dịch giữa công ty với người nội bộ và các tổ chức, cá nhân có liên quan đến người nội bộ năm 2018    |    DID: Nghị quyết HĐQT về việc miễn nhiệm và bổ nhiệm quyền Kế toán trưởng.    |    DID: Nội quy và quy chế nội bộ về quản trị công ty.    |    DID: Nghị quyết hội đồng quản trị; V/v đầu tư mua xe máy thiết bị.    |    DID: nghị quyết hội đồng quản trị: Góp vốn đầu tư vào Công ty Cổ Phần Siêu Thị VLXD Thế Giới Nhà.    |    DID: Giãi trình lợi nhuận trên BCTC Q2/2017    |    DID: Công bố thông tin BCTC Q2/2017    |    DID: BCTC 6 tháng đầu năm 2017    |    DID: Công bố thông tin BCTC quý 1 năm 2017    |    DID: Quyết định về việc chấp thuận niêm yết bổ sung cổ phiếu DID.    |     
 
English Vietnamese
L.Sử hình thành, phát triển
Tuyển dụng
Liên hệ
 
Các đơn vị trực thuộc
Nhà máy sản xuất bê tông thương phẩm số 1
Nhà máy sản xuất bê tông thương phẩm số 2
Nhà máy sản xuất bê tông thương phẩm số 3
Xưởng bê tông li tâm
Xí nghiệp xây dựng số 1
Xí nghiệp xây dựng số 2
Xí nghiệp xây dựng số 3
Các ban quản lý dự án
 
Thông tin thị trường
 
Logo đối tác
 
Hỗ trợ trực tuyến
Chat Online Yahoo
Chat Online Skype
Hotline: 
 0613521752 - 0942687988
 
Lượt khách truy cập
Đang online: 10
Số lượt truy cập: 11105e+006
 
CIVIL AND INDUSTRIAL
Cement-concrete road construction

At conferences, Japanese, Korean, American and Canadian scientists say that using cement-concrete in road construction is being applied effectively, which ensures stability, friendliness, does not pollute the environment, does not have to maintain, cost cheaper. However, development of this kind of road is not much, occupies 3% of the length of the whole road system.

According to development plan of Vietnam road, by 2020 and after 2020, construction of cement-concrete road surface follows the criteria: Ensure to optimize the cost by analysis of economy and technical targets in area, road…to encourage using of national cement, decrease import of building materials for road surface such as asphalt (asphalt and additives). Therefore, at the beginnings we can continue focusing on rural transportation roads, border patrol roads, roads in flood areas, and then step by step construct cement-concrete roads for high level roads and high ways.

Present state of Vietnam road traffic is improved clearly, every year we upgrade and construct over 1.000 kilometres of road, 10.000 metres of bridge, basic core routes are improved, developed effectively. At present total length of road of the country is over 256.000 kilometres. However, infrastructure of road traffic is bad, old, quality is low in general, and routes that have good quality are gathered at important, urgent works. Density of Vietnam highways that have high technology is lower than that of other countries in area and in the world. Local road system, especially in the farthest areas or at borders, island is not enough, cannot meet the needs of economy development, needs of transportation of the residents. Compare with other countries in the area, density and technical quality of traffic roads of our company are at low level in the area: Surface spread ratio is 31,2%, while that of Malaysia is 81,32%, of Korea is 76,82%, of China is 81,62%, of Japan is 77,7%, and of Thailand is 98,5%. With particular preeminent character, the kinds of concrete road that are most popular in the world are asphalt concrete road and cement-concrete road.  

Cost of cement-concrete road construction is higher at the beginning but cost for maintenance is low; longevity is longer, especially at flood areas. Vietnam has the climate that often changes, has high rainfall, and high temperature in summer, strong solar radiation; these elements make longevity of roads decrease fast. In addition, cement industry is achieving 45 million tons/ year output and the output will increase up to 60 million tons in 2010. Therefore, using cement-concrete is not only increases the longevity of roads but also helps consuming national cement which is proposed that will be redundant in the next years.


 
 
Dự án đầu tư
Bất động sản
Vật liệu xây dựng
Xây dựng DD và CN
Các dịch vụ khác
 
. . . . . . . DID: Thông báo . . . . . .
DID: Nghị quyết HĐQT về việc miễn nhiệm và bổ nhiệm quyền Kế toán trưởng.
DID: Quyết định thành lập chi nhánh công ty và bổ nhiệm người đứng đầu.
DID: Nghị Quyết và biên bản đại hội cổ đông thường niên 2017
DID: Báo cáo thường niên 2016.
DID: Báo cáo tài chính năm 2016, điều chỉnh hồi tố số dư đầu kỳ trên BCTC 2016, giải trình và công bố thông tin.
DID: Thông báo và nghị quyết chốt danh sách cổ đông tham dự ĐHCĐ thường niên 2017.
DID: Công bố thông tin BCTC quý IV 2016 và giải trình lợi nhuận.
 
Một số dự án tiêu biểu
Đầu tư xây dựng dự án Khu Đô Thị Phú Long Tân
Đầu tư XD khu nhà ở cho cán bộ công nhân viên DIC Đồng Tiến
 
Một số công trình XD tiêu biểu
DID: Đầu năm 2013 Công ty DIC Đồng Tiến với đơn hàng cung cấp hơn 60.000 m3 bê tông thương phẩm cho các công trình tại KCN Long Đức.
DID: cung cấp hơn 50.000 m3 bê tông thương phẩm cho công trình Nhà Máy Thép Định Hình tại KCN Phú Mỹ 1, BR-VT do Công cty Posco E&C Việt Nam làm chủ đầu tư và thi công.
Thi công xây dựng công trình trạm bơm tăng áp, Tam Phước, Long Thành, Đồng Nai.
DID: cung cấp hơn 40.000m3 bê tông thương phẩm cho công trình nhà máy TexHong - KCN Nhơn Trạch, Đồng Nai.
Thiết kế bởi Cty VnPresent
Email : info@dicdongtien.vn